Dlaczego mała konkurencja wśród pracowników to dobra rzecz

 Strona główna / Wyposaż swoje biuro / Dlaczego mała konkurencja wśród pracowników to dobra rzecz

Dlaczego mała konkurencja wśród pracowników to dobra rzecz

Czy osiągasz lepsze wyniki, gdy rywalizujesz z kimś innym? Oczywiście, że tak! Z biznesowego punktu widzenia, zachęcanie pracowników do zdrowej rywalizacji z pewnością przyniesie korzyści. Sukces nie polega tylko na stworzeniu efektownej przestrzeni ze stylowymi meblami biurowymi, ale także na tym, co się w niej znajdzie!

Jako ludzie mamy wrodzoną potrzebę sprawdzania się. Nazwij to ego, nazwij to dumą, ale cokolwiek to jest, odrobina zdrowej rywalizacji wśród pracowników może wystarczyć, aby wydajność z "miernej" stała się "wow"!

Jak? Można spróbować stworzyć zespoły, które będą starały się osiągnąć cele sprzedażowe. Zespół, który osiągnie cel, otrzymuje premię. Możesz pozwolić swoim zespołom na stworzenie "centrum zespołowego" w salach konferencyjnych, tworząc wygodną przestrzeń z pomocniczymi meblami. Wszystko to ułatwia życie. Równie dobrze można włączyć rywalizację do kwestii zdrowia i dobrego samopoczucia. Obejrzyj ten film, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

Jak widać, wiele firm nagradza pracowników, którzy wygrywają określone konkursy, np. na liczbę kroków wykonanych w ciągu dnia. Jeśli weźmiemy pod uwagę korzyści, jakie zdrowi pracownicy przynoszą firmie, szybko dostrzeżemy, jak może to poprawić wydajność i zmniejszyć liczbę straconych dni chorobowych w ciągu roku. Upewnij się, że przestrzeń biurowa jest wygodna i zapewnij swoim pracownikom to, czego potrzebują, aby się zrelaksować i współpracować, np. modułowe meble wypoczynkowe, a wkrótce zauważysz znaczną różnicę.

Daj nam znać, co sądzisz o konkurencji.